torsdag 16 juli 2009

Dag 150, Washington, DC - Brief.

Hallå där hemma!

Nu sitter jag här, ensam i ett motellrum i Washington DC och skriver det här inlägget..
Är jaq ledsen för det? inte speciellt..

Igår åkte Jocke hem från Atlanta och jag började min färd mot Washington DC.
Att Jocke kom över har varit sjukt kul, vi har gjort en jävla massa saker och roat oss på alla möjliga vis. Lite synd att han inte kunde följa med till Washington och New York, menmen.
It's a Bromance!

Nåja.
Jag började köra runt tretiden då jag också släppte av Jocke vid Atlanta international. Det är drygt 150 mil mellan Atlanta och New York och jag ville köra så mycket av den sträckan som möjligt dag 1. Jag kom faktiskt 105 mil! Måste erkänna att jag var lite trött på slutet, och det var rätt skönt att checka in på Motellet, trots att idioten i receptionen inte verkade förstå någonting om någonting.. En i mängden av stjärnskott inom Hotell & Restaurang.

Nu ska jag pallra mig till bilen och åka till vita huset.. hur ballt det kommer att bli får ni se på bilderna senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta massor med kort!!!! Kör försiktigt!!! Å var rädd om dej..!!! Puss & kraaaaaaaaaam från sis!!!