torsdag 16 april 2009

Dag 58, Bangkok - Going down under

Halloj!

Vi ar fortfarande i Bangkok och vantar nu pa att aka till flygplatsen for att sticka till Sydney! Borjar kannas lite i magen faktiskt, men inte riktigt samma "resfeber" som man far nar man aker fran Sverige. Hemifran har vi ju redan akt liksom.

Gardagen spenderades genom att shoppa. Alltifran Kalsonger till Lonely Planet guider inhandlades och det prutades hejvilt.
Nar jag forst plockade upp Lonely Planet guiden for roadtripping i USA sa kom jag pa att jag kommer att ha mycket att lasa pa de fyra veckor som ar kvar tills vi landar i det stoora landet i vast.

Som vissa av er kanske vet sa kopte vi en gitarr har i Thailand for 6 veckor sedan, och har sedan dess slapat med oss den overallt. Nu vet vi inte riktigt om gitarren kommer att - kostnadsfritt - komma med pa planet, och det bringar sjalvfallet ocksa en viss nervositet. Om vi inte kommer att fa med den kommer ni att fa se ett videoklipp har pa bloggen om ett par dagar dar jag smashar den utanfor dorrarna pa Bangkoks flygplats, alternativt skanker bort den till uteliggare.

For att kort summera Thailand sa kan jag borja med att saga att det har landet rekommenderas att aka till. Det finns nagot for alla, alltifran extrem Charter till bred backpacking. Naturen ar helt underbar och manniskorna ar i regel trevliga.
En update kring olika platser och lite kuriosa kommer att komma sa fort det finns lite tid pa agendan.
Eftersom att bilduppdateringen har rent utsagt varit usel sa tankte jag nu lagga ut ett par bilder fran de senaste dagarna.













1 kommentar:

Anonym sa...

ni far ha de sa bra nu vem vet kanske dyker upp non mer stans for vet inte an vad som hander i sommar for min del sa kanske kan komma till usa da :) men ni far ha de sa bra va javligt kul att traffa er dom har dagarna halsa bror min.... ha de bra nu........pussss joppe